Popis

DUCATI RED

STRIPE LIVERY
FULL LED
DRL má rafinovanú konštrukciu s opálom, ktorý rovnomerne rozptyľuje svetlo. Svetlomet je doplnený o dva dvojfunkčné LED moduly pre stretávacie a diaľkové svetlá, ktoré umožňujú motocyklu mať symetrický „vzhľad“ so zapnutými svetlami, ktorý pripomína ostrý svetelný podpis Panigale V4.
Shield
Predné sklo je nízke, aby vytvorilo efektívnu a dynamickú líniu, je centrálne prepojené s nádržou a prináša farbu karosérie do kokpitu s moderným dizajnom, v ktorom je umiestnená nová farebná palubná doska TFT. Aerodynamickú ochranu zaručuje športovo strihané plexisklo, výškovo nastaviteľné v dvoch polohách.
Úplne prepracované kapotáže sú prvky, ktoré predovšetkým zvyšujú dynamiku SuperSport 950.
Bočný pohľad je obohatený o elegantné prieduchy, ktoré pripomínajú dvojitý odsávač z modelov Panigale V4. Zadné sťahováky tiež pôsobia ako estetický kryt a uzatvárajú sa okolo rámu a zostávajú priliehavé, aby zvýraznili pocit úzkeho motocykla po stranách. Spodná kapotáž teraz siaha až po bočný tlmič, ukrýva mechanické komponenty a vizuálne evokuje pásové bicykle.
MOTOR
S príchodom roku 2021 je motor Testastretta 11° s objemom 937 cm3 v súlade s predpismi Euro 5 proti znečisťovaniu životného prostredia.
Zásahy do výfukového systému a riadiaceho systému motora nezmenili svoj charakter od plnohodnotnej dodávky pri všetkých otáčkach a hodnoty maximálneho výkonu a krútiaceho momentu, ktoré sú potvrdené ako 110 koní pri 9 000 ot./min a 93 Nm pri 6 500 ot./min.
SuperSport 950 je poháňaný 11° dvojvalcovým motorom Ducati Testastretta s objemom 937 cm3. Zásahy do výfukového systému a riadiaceho systému motora nezmenili jeho charakter a hodnoty maximálneho výkonu a krútiaceho momentu, ktoré sú potvrdené ako 110 k pri 9 000 ot./min, respektíve 93 Nm pri 6 500 ot./min. Motor dýcha vďaka škrtiacej klapke s priemerom 53 mm ovládanej plnohodnotným systémom Ride-by-Wire. Má štyri ventily na valec, systém sekundárneho vzduchu, kvapalinové chladenie, kompresný pomer 12,6:1, vŕtanie a zdvih 94 a 67,5 mm.
DQS
Prevodovka je šesťstupňová so špecifickým snímačom radenia, čo umožňuje štandardne vybaviť rad SuperSport 950 pokročilou prevodovkou Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO. Spojka je v olejovom kúpeli s blokovaním a anti-hopping systémom a je ovládaná novým hydraulickým ovládaním so samoodvzdušňovacím radiálnym čerpadlom vybaveným nastaviteľnou pákou. Funkcia anti-hopping zasahuje, keď krútiaci moment na kolese pôsobí opačne a znižuje tlak na disky, čo umožňuje udržať stabilitu vozidla pri agresívnom podraďovaní typickom pre športovú jazdu.