Popis
Push forward
Streetfighter V4 bol okamžitý úspech a nastavil nové výkonnostné meradlá v segmente superšportových nahých. Streetfighter V4, všeobecne oceňovaný pre svoju agresívnu a minimalistickú estetiku, charakterizovanú prednou stranou inšpirovanou komiksovým Jokerom, sa okamžite zapísal do sŕdc nadšencov.
Streetfighter V4 je prirodzený vývoj rodiny, ktorý posúva koncepty „Fight Formula“ ešte ďalej. Kľúčovými prvkami sú Panigale V4 zbavené kapotáže, vysoké a široké riadidlá, hmotnosť 178 kg, motor Desmosedici Stradale s výkonom 208 k, dvojplošné krídla a elektronický balík najnovšej generácie. Evolúcia, ktorá nasleduje vo vývoji rodiny Panigale V4.
Ego booster
Nový Streetfighter V4 dáva jasne najavo svoj pôvod v superbiku Panigale V4. Bez kapôt a širokými riadidlami je to motocykel, s ktorým zažijete vzrušenie pri každej jazde. Dokonalý zvyšovač sebavedomie!
Desmosedici Stradale
Nový Streetfighter V4 je poháňaný motorom Desmosedici Stradale 1103 ccm. Štvorvalec s uhlom valcov 90 ° a Desmodromickým ventilovým rozvodom poskytuje 208 HP pri 12.750 otáčkach a robí tým Streetfighter V4 najvýkonnejším naháčom v histórii Ducati.
Vedecky vyvinuté
Rýchlosť a obratnosť na bežných cestách vyžaduje stabilitu pri vysokých rýchlostiach aj brzdenie a potlačenie tendencie ku zdvihu predného kolesa pri akcelerácii. Preto odborníci z Ducati vyvinuli dvojité prítlačné krídla. V rýchlosti 270 km / hod generujú prítlak 28 kg.
Aerodynamika
Pre zaistenie maximálnej stability pri vysokých rýchlostiach aj pri brzdení a menšiu tendenciu pretáčať sa pri akcelerácii, čo najviac obmedzuje zásahy do podvozku, aby sa v zmiešaných podmienkach choval svižne a rýchlo, boli pre Streetfighter vyvinuté krídla. V4 v dvojplošnej konfigurácii, ktorú navrhli špecialisti Ducati Corse v spolupráci s Centro Stile Ducati.
Aerodynamický vývoj sa uskutočnil výlučne pomocou simulácií CFD (Computational Fluid Dynamics) s použitím výpočtovej metódy, ktorá zahŕňa stacionárne simulácie pohybových a tlakových polí s cieľom zvýšiť vertikálnu silu na vozidlo, najmä na predné koleso.