Popis
„Zimná skúška“
Panigale V4 SP2 sa vyznačuje špeciálnym náterom „Winter Test“, v ktorom je matná čierna kapotáž kombinovaná s matným karbónovým povrchom ráfikov a krídel, čo kontrastuje s jasne červenými akcentmi a leskom odkrytého brúseného hliníka nádrže. Krídla s dvojitým profilovým dizajnom sú zdobené talianskou vlajkou, ktorá sa objavuje aj na oficiálnom Panigale V4 R SBK. Spodná časť kapotáže sa vyznačuje prítomnosťou loga Ducati Corse v oblasti nových teplovzdušných odsávačov a červeným detailom s názvom bicykla, ktorý je prítomný aj na čiernom sedle z dvojitého materiálu.
Nový Panigale V4 SP2
Vďaka svojmu technickému vybaveniu je nový Panigale V4 SP2 ideálnym motocyklom pre amatérov, ktorí chcú vyraziť na trať a byť okamžite rýchli. Na motocykli sa ľahko jazdí a vyžaduje len malé fyzické úsilie bez ohľadu na vaše jazdecké schopnosti. Kvalita motocykla pri brzdení je neobyčajná, rovnako ako ľahkosť pri prejazde. Amatérsky jazdec na „SP“ bude rýchlejší, ako keby jazdil v náročnejšej verzii „R“. Pre ďalšie zvýšenie výkonu na trati a dynamických kvalít Panigale V4 je verzia „SP2“ vybavená kvalitnými 5-lúčovými karbónovými kolesami, ktoré sú o 1,4 kg ľahšie ako hliníkové kované kolesá Panigale V4 S.
Karbónové ráfiky* zaručujú výrazné zníženie zotrvačnosti (-26 % vpredu, -46 % vzadu) v prospech obratnosti, ľahkosti pri zmenách smeru a väčšej ľahkosti pri uzatváraní zákrut. Panigale V4 SP2 je tiež vybavený exkluzívnymi prednými brzdovými strmeňmi Brembo Stylema R®, ktoré zaručujú vysoký brzdný výkon.
Ľahší podvozok
Nový Panigale V4 SP2 vyniká aj tým, že je vybavený obsahom odvodeným od Superleggera V4, ako sú ľahké 5-lúčové karbónové kolesá, exkluzívne predné brzdové strmene Brembo Stylema R® a predné brzdové čerpadlo Brembo s MCS (systém viacerých kliknutí). ) a zariadenie „na diaľkové nastavenie“. Bonusom je hlavica riadenia vyrobená z predvalku, ktorý ukazuje progresívne číslo motocykla, a nastaviteľné stupačky pre jazdcov z hliníkového predvalku s karbónovými chráničmi päty.
Podvozok Panigale V4 SP2 obsahuje hliníkový predný rám, ktorý využíva Desmosedici Stradale ako namáhaný prvok. Hliníková kyvná vidlica a sedlovka z liateho hliníka sú priamo spojené s motorom. Otočný čap kyvnej vidlice je umiestnený tak, aby zvyšoval anti-squat efekt, čo je zníženie klesania zadnej časti pri výjazde zo zákrut a pri opätovnom otvorení plynu, čím sa motocykel stabilizuje v akcelerácii. Systém odpruženia obsahuje vpredu elektronicky riadenú tlakovú vidlicu Öhlins NPX25 / 30 so zdvihom 125 mm, ktorá využíva tlakový tlmiaci systém odvodený od pretekárskych vidlíc.