Nezaradené

Monster SP

zdvihový objem

937 ccm

výkon motora

82 kW (111 hp) pri 9 250 otáčkach

točivý moment

93 Nm pri 6 500 otáčkach

výška sedadla

820 mm

hmotnosť

166 kg

,, Mad for fun “ 

Hlavný slogan druhej novinky na budúci rok z dielne Ducati – Monster SP 

Hlavná ingrediencia ostáva pôvodná – siaha až do roku 1993 – športový motor použiteľný na ceste v kombinácií so superbike rámom. Jednoducho zábava každý deň. 

Farba, ktorá zahŕňa farby 2022 tímu Desmosedici GP, posilňuje športový charakter nového Monster SP. Nápis Ducati na nádrži pripomína grafiku na Panigale V4. Červeno sfarbené sedadlo dopĺňa bočný pohľad na chvost s logom Monster SP a talianskou vlajkou na poťahu sedadla spolujazdca. Celkový športový dizajn dopĺňa štandardne schválený tlmič výfuku Termignoni.

Srdcom Monstera je motor Testastretta 11°, kvapalinou chladený 4-ventilový twin s výkonom 111 koní a desmodromickým rozvodom.  Dostupný aj vo verzii 35 kw – pre mladších jazdcov s vodičským oprávnením A2. Nazrite do životného štýlu Ducati od Vášho prvého dňa.

Jeho predný rám, inšpirovaný rámom Panigale V4, je extrémne ľahký a kompaktný hliníkový rám pripevnený priamo k hlavám motora. Je to moderná reinterpretácia receptúry, ktorá dala život segmentu motocyklov ,,Naked“, vďaka ktorému si ho zamilujú nové generácie Monsteristov.

Plne nastaviteľné odpruženie Öhlins s vidlicou o 0,6 kg ľahšou ako na Monster a Monster + zvyšuje pocit, ako aj svetlú výšku a následne aj uhol náklonu.

O vylepšenie brzdového systému sa stará Brembo Stylema®  320 mm predné brzdové kotúče (o 0,5 kg ľahšie ako výbava Monster) robí Monster SP výkonnejším pri brzdení, zároveň sa stáva agilnejším vďaka zníženiu zotrvačnosti vpredu.

Celkové odľahčenie vidno aj na adapcii lítium-iónovej batérie, ktorá prináša celkovú úsporu hmotnosti cca 2 kg v prevádzkovom stave v porovnaní so štandardným modelom.

Športový potenciál Monster SP ešte zvyšuje tlmič riadenia, ktorý zlepšuje stabilitu pri akcelerácii a prejazde zákrutami, ako aj prítomnosťou pneumatík Pire lli Diablo Rosso IV ako originálnej výbavy, vlajkovej lode výrobcu pre športovú jazdu na ceste.

Okrem toho elektronika zaznamenala všeobecnú rekalibráciu všetkých jazdných režimov, a tým aj všetkých elektronických ovládacích prvkov, aby čo najlepšie využila zmeny vykonané na podvozku, a príchod nového režimu – jazda na vode, ktorý je navrhnutý tak, aby poskytoval vyššiu bezpečnosť pri jazde za mokra.

Elektronický sektor Monster je na vrchole segmentu. Štandardná výbava zahŕňa ABS Cornering, Ducati Traction Control a Ducati Wheelie Control, všetky nastaviteľné na rôzne úrovne zásahu. Športový charakter nového Monster SP podčiarkuje aj Launch Control, ktorý zaisťuje bleskurýchle štarty. Toto špičkové vybavenie pre motocykle umožňuje Monster SP bezpečne prejaviť svoj plný výkon.